Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Meer gepimpte potjes

Ze blijven leuk, die gepimpte groentepotjes. Of je er een (op)kikkerpotje van maakt of de figuurtjes uit Sesamstraat de show laat stelen, het resultaat is altijd fijn :-)


Deze keer kwam er twee Koekiemonsters en een Elmo van de naald :-)


Elmo speciaal voor mijn lief, daarom gevuld met zoete snoephartjes...


De Koekiemonstertjes zijn voor mijn zus (rechts, zij is dol op bananenschuimpjes) en ook eentje voor mijn collega (links, gevuld met hondenkoekjes), omdat hij binnenkort hondenpapa wordt! Ik ben er bang voor dat er een nieuwe verslaving geboren is... ;-) Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Ik ga ze ook nog een keer maken! Erg leuk om weg te geven! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft een mooi, leuk en lekker cadeautje om te geven en zeker om te krijgen! Staan eveneens op mijn to-do lijstje. Maar heb mezelf voorgenomen om al mijn liggende werkjes eerst af te werken.
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg leuk die potten en een erg leuk cadeautje om te geven.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankzij je link heb ik er dus ook al een paar gemaakt. Ze zijn erg leuk!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!