Pagina's

zondag 16 november 2014

Bye bye!

Afgelopen week ging één van mijn lievelingscollega's met pensioen, dus het werd weer tijd om een afscheidsmap te pimpen. Het werd een wat macaber ontwerp, ingegeven door de hobby van de ontvanger....


Chris mag zich graag bezig houden met de menselijke evolutie en dan vooral de ontwikkeling van de menselijke schedel. Daarom maakte ik een skelet met een zusterskapje en een dikke traan omdat we het toch wel erg jammer vinden dat Chris niet langer bij ons werkt :-)


Voor mij totally out of the ordinary, omdat ik meer van de lieflijke zoete kleurtjes en bloemetjes ben, hahaha! Maar daarom wel erg leuk om eens te doen. Het feestje is inmiddels achter de rug en we gaan proberen te wennen aan een team zonder Chris. Have a happy sunday!

5 opmerkingen:

  1. Wat geweldig goed gelukt!! Weet zeker dat Chris hier hartelijk om gelachen heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek dit, helemaal in stijl met Chris!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan, vooral die traan :-) maar inderdaad niet de stijl die we van je gewend zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om zo uit je eigen stijl te gaan om je collega een fijn cadeau mee te geven. Ze zal het vast koesteren!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!