Pagina's

zaterdag 29 november 2014

Brrrrr...!

Nu de temperaturen toch echt beginnen te dalen, maar ik het nog steeds heerlijk vind om te fietsen (zo lang het droog is... ;-)), draag ik mijn omslagdoek met heel veel plezier!


Ik haakte 'm van prachtig sokkengaren, Lang Yarns Mille Colori Socks & Lace Luxe, (kleurnummer 51) die ik kocht bij Wolplein {klik op de link}.


Wil je een lekkere, ruime omslagdoek, waar je helemaal in kan wegkruipen, heb je toch bijna vier bollen nodig. Ik haakte met een haaknaald 3 en gebruikte het patroon voor de omslagdoek uit het welbekende boek Haken en Kleur en verzon er zelf een randje aan (ik vond de rand uit het boek te druk, wilde dat de mooie wol, met het subtiele glittertje echt de show zou stelen)


Een mooie speld erop, om 'm mee te sluiten en showen maar! Soortgelijke spelden vind je onder andere bij EchtStudio en bij CreaMijn.


 Geniet van jullie zondag!

8 opmerkingen:

  1. Grappig........ik heb net een poncho voor mijn kleindochter gehaakt van hetzelfde garen, alleen een andere kleur. De wol is zo mooi en idd het glittertje geeft net even iets extra's. Ik geloof zeker dat het je lekker warm gaat houden.
    Gr. Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie omslagdoek. De kleurencombinatie is super!

    Groetjes, Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, zal je zeker goed staan!! Op de laatste foto is het glittertje goed te zien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die speld maakt het helemaal af. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Je zal veel bekijks hebben op de fiets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! hier aan mijn kapstok hangt bijna dezelfde. Zelfde garen en patroon, een iets andere rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en wat een goede keuze van garen! Zo'n omslagdoek wil ik ook wel! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!