Pagina's

zondag 19 oktober 2014

Haak-marathon

Op de dag dat mijn lief de halve marathon gaat lopen (Respect met een grote R, want ik zou zeggen: 21 km?! Neem de fiets! Of de auto!), even een berichtje over mijn eigen marathon die afgelopen week plaatsvond. Nu de meeste dozen zijn uitgepakt (degene die nog ingepakt staan zijn gewoon ongelofelijk Oninteressant) en de woonkamer een gezellig onderkomen is geworden, werd het hoog tijd om mijn haaknaald weer eens stevig ter hand te nemen. En omdat haken ook heel gezellig is in een groepje, nodigde ik een paar hakende vriendinnetjes uit!


Margot, die werkte aan het brandweer-nijlpaard uit Amigurumi at work...


Samantha, die haar WIP (het bloemenkussen uit Haken en kleur) eindelijk eens wilde afmaken...


En Chantal, die (zoals je ziet op de foto), nog best een beetje moet doorhaken aan haar babydekentje. Half december wordt de kleine verwacht!
Het was een supergezellige haakavond, van half acht tot over na elf uur werd er fanatiek gehaakt, gekletst en ook gesnoept natuurlijk!
(oh, en ik... ik werk aan de omslagdoek uit Haken en kleur, die nu even moet wachten omdat ik met een aantal opdrachten bezig ben :-))

5 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!