Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Klein kerstcadeautje

Kerst draait bij ons nooit om grote cadeaus, maar daarom is het nog wel leuk om mensen te verwennen met een klein (zelfgemaakt) cadeautje. Ik vind zelfgemaakte cadeautjes altijd bijzonder om te krijgen, omdat je weet dat de maker en tijd, liefde en creativiteit in heeft gestoken.


Ik haakte deze kerstvaasjes. Kleine flesjes, waar voorheen infuusvloeistof in heeft gezeten. Ik neem ze mee van mijn werk, want bij ons belanden ze in de glasbak. De Nederlandse vertaling van het patroon vind je bij Ellebel!


Van Margot kreeg ik het lieve kerstkaartje, heerlijk om naar te kijken (stiekem hangt 'ie nog steeds op mijn prikbord en ik laat 'm lekker hangen, kerst of geen kerst ;-))


De vaasjes waren een klein cadeautje, maar een groot succes trouwens! Fijn weekend allemaal :-D

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    En net wat je zegt: zelfgemakt heeft gewoon iets meer charme dan een duur gekocht kado (het liefst besteld bij een webshop, zodat je er zo weinig mogelijk werk aan hebt)
    Ik kan het ook altijd super waarderen iets wat zelfgemaakt is... meestal speciaal voor jou!!
    Die gedachte en die tijd die er in zit/achter steekt, dat geeft mij een warm gevoel.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk inderdaad om zelfgemaakte cadeautjes te geven! De flesjes zijn erg leuk geworden! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie waardevolle cadeautjes! Ze zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vaasjes zijn echt super! Wat een leuke flesjes ook zeg!!!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!