Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

I love.... hearts!

Ik ben dol op hartjes, vooral als ze gehaakt zijn in alle kleurtjes van de regenboog! Een poosje geleden haakte ik er zomaar een heleboel, waarvan ik in eerste instantie niet wist wat ik ermee ging doen. Maar later kwamen er zomaar ideetjes boven borrelen...


De hartjes hierboven haakte ik aan elkaar tot een hartjesslinger, voor de verjaardag van een Heel Speciaal Persoon...


En deze hartjes gingen op de kaft van een fotoboek voor een collega die afscheid van ons nam. De foto's zijn in alle haast gemaakt met mijn smartphone, het was een beetje een last-minute klus... ;-)


Ik probeer de laatste tijd wat bewuster om te gaan met mijn materiaal (dat houdt in: niet steeds nieuwe bollen kopen, maar ook de restjes opmaken), dus deze hartjes haakte ik met restjes DMC Natura die over waren na het maken van deze omslagdoek

4 opmerkingen:

  1. Wauw geweldig!! Vooral dat fotoboek :) Wat een goed idee :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boek is erg mooi geworden! En je hebt groot gelijk om eerst je restjes op te maken, ik doe daar ook mijn best voor: eerst opmaken, dan nieuwe kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, die hartjes! Ook een mooi patroontje, ze zien er mooi van vorm uit! Leuk om dat op een boek te plakken! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!