Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

{Te veel?} Inspiratie

Het komt maar zelden voor dat ik een gebrek heb aan inspiratie, ik heb veel vaker last van een overkill aan ideeën en een chronisch gebrek aan tijd om er iets mee te doen ;-)


Deze presse-papier is een ideetje uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken, één van mijn grootste inspiratiebronnen van de afgelopen tijd.


Het Japanse haakboekje bovenop de stapel is ook heel inspirerend. Prachtige foto's en kleurrijk haakwerk. Het komt bij Echt Studio vandaan.


Vanwege mijn overkill aan inspiratie en groeiende "To Crochet" lijst heb ik een afspraak gemaakt met mezelf: geen nieuwe boekjes/patronen kopen tot het einde van het jaar of totdat mijn "To Crochet" lijst af is! Ik betwijfel of het gaat lukken.... ;-)

10 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar! Teveel ideeen/ te weinig tijd. Zo te zien ligt er idd nog een hele leuke stapel om dingen uit te maken. De presse papier is ook erg leuk en ik ben benieuwd naar wat er nog meer gaat volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je presse papier....ik wens je succes met je voornemen al kan ik je nu al voor 95% zeggen dat het je hoogstwaarschijnlijk niet zal lukken...heb ook -tig pogingen gedaan,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha. Ha heel herkenbaar,maar of dat gaat lukken ,veel sukses.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar! Ideeën genoeg, maar waar vind je de tijd om het allemaal te maken?
    Nu maar genieten van het mooie weer, met een haakwerkje erbij moet het zeker lukken!
    Fijn weekend!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij denkt: laat ik het maar even op mijn blog zetten, dan kan ik er niet meer onderuit ;-) In september komen weer heel wat leuke boekjes uit, las ik ergens...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, heel herkenbaar. Ben je net aan een nieuw project begonnen, zit het volgende al weer in je hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, wat maak jij allemaal mooie dingen! En ja, dat van die inspiratie... daar hebben we allemaal last van, denk ik :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuk om te zien hoeveel inspiratie je uit mn boekje haalt! Ik zou graag een paar foto's op mijn facebook pagina willen zetten, als je dat ok vindt. Hartelijke groet, Margriet de Muinck / https://www.facebook.com/pages/Sparkelz-Creatief/312452822135592?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk om te zien hoeveel inspiratie je uit mn boekje haalt! Ik zou graag een paar foto's op mijn facebook pagina willen zetten, als je dat ok vindt. Hartelijke groet, Margriet de Muinck / https://www.facebook.com/pages/Sparkelz-Creatief/312452822135592?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!