Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Rico!

Weten jullie nog dat ik de giraffe haakte voor Hugo? Niet alleen Hugo kreeg een nieuwe "raffie", maar opa mocht ook een bijzondere vogel toevoegen aan zijn verzameling pinguins:


Het is Rico!


Rico is één van de leuke patroontjes van Stip & Haak. Het was een heel leuk patroon om te maken. Omdat het vrij "basic" is qua vorm kun je er lekker op losgaan in kleurtjes en da's wel mijn ding!


Wil je ook eens een patroontje van Stip & Haak uitproberen? Doe dan mee met de give away van Herriët, ter ere van haar eerste blogverjaardag!

P.S: Volgende keer onthul ik in één keer alle dekentjes die ik haakte voor een bijzonder doel :-) Stay tuned!

7 opmerkingen:

  1. Rico is echt cool! Ik hoop dat patroon te winnen met de give away van stip en haak :-)
    Die van jou (nu van opa) is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat is Rico leuk geworden zeg!
    Een leuk stel samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! En de kleuren zijn ook erg leuk!
    Groetiez Scraffy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er ongelooflijk mooi uit!
    Prachtig gehaakt.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!