Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Lapjeskat

Om maar met de deur in huis te vallen: ik wens iedereen een topjaar toe! Met veel creativiteit en kleur natuurlijk :-) Ik vind het ontzettend leuk dat ik het nieuwe jaar mag beginnen met maar liefst 70 volgers, dus dank jullie wel dat jullie regelmatig even bij mij langskomen en leuke berichtjes achterlaten, dat waardeer ik enorm.


Aan het einde van het jaar haakte ik nog een Amineko, deze is een stuk rustiger dan haar ondeugende vriendje die ik eerder haakte.


Hij Zij (edit: lapjeskatten zijn altijd dames volgens Margot, en zij is een kattenkenner ;-)!)  is in slaap gevallen op een stapeltje lapjes... een echte lapjeskat!


Kijk haar eens lekker in dromenland zijn... heerlijk!
 

Deze Amineko haakte ik met Catania Color 0093. Ze zijn erg verslavend om te maken, net als de uilen waar ik dit jaar aan werkte. Ik moet jullie bekennen dat ik het niet kon laten om nog een muziekuil te maken... ;-) Die fladdert binnenkort hier voorbij... Fijne nieuwjaarsdag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Ach, wat een mooie weer! Leuk gedaan en heel netjes gehaakt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe uil.
    Ik wens jou ook een fantastisch 2013, maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in 't echt is zij (lapjeskatten zijn vrouwtjes ;) ) nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is amineko leuk hele mooie katoen.
    Hij is prachtig,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, leuk met die kleurtjes!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, wat een leuke lapjeskat!!Ben er helemaal weg van! Grappig effect met dat garen!!Super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!