Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Haak In @ Echt Studio!

Afgelopen woensdag was de eerste Haak In @ Echt Studio. Rond 19 uur begon de studio in Alphen aan den Rijn vol te lopen met getalenteerde haaksters en breisters. Kim & haar lieve assistentes hadden de studio omgetoverd tot een waar haakpaleis.


We werden de hele avond voorzien van thee en (spraak)water en de tafel stond vol met lekkere hapjes.
Uit mijn tas kwam Jack the Ripple en er zijn weer een paar toeren aan gehaakt :-)



Margot maakte haar coole babydekentje in aardetinten (wat een goeie kleurencombi!) af, prachtig is ie geworden!


De volgende Haak In staat gepland op 12 september, kijk op het blog van Echt Studio voor meer info!
Foto's bij dit bericht zijn gemaakt door Kim van Echt Studio.

4 opmerkingen:

  1. Ik kwam via Echt Studio op je blog terecht. Ik zat vlak naast je, leuk om je hier ook te volgen!
    Groetjes, Wendy (die met de bloemen sjaal/omslagdoek) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wendy,
      Wat leuk dat je me via Echt Studio gevonden hebt en nog leuker dat je me blijft volgen. Welkom! Ik ben ook even langsgeweest op Stip en Bloem, ontzettend leuk :-) Je zult me vaker zien.
      Groetjes! (en is je omslagdoek al af?)

      Verwijderen
  2. Ik zie deze reactie nu pas (zo stom dat je daar geen melding van krijgt). Nee, mijn omslagdoek is nog steeds niet af, lang verhaal. Maar ach: volgend jaar is het weer herfst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!