Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Lots and lots of.... cupcakes :-)

Het was gisteren een perfecte dag om niet al te veel naar buiten te kijken.... Regen, regen en nog eens regen! Uitstekende omstandigheden om in de keuken te zijn met grote hoeveelheden boter & chocolade.
Mijn zus en ik bakten deze cupcakes:


Het is de Dreamer, uit Rudolph's Cupcakes, het cupcake-boek van Rudolph van Veen!
We zijn zeer tevreden met het resultaat, want ze zijn precies zo geworden als in het boekje en smaakten HEERLIJK!! Mmmmm....! En het was ook nog eens een hele gezellige dag :-)

2 opmerkingen:

  1. ik kwam ze al tegen op facebook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Margot: ja, Karin had ze op facebook gezet he? Maar omdat ik zo trots erop ben, heb ik ze ook nog maar even geblogd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!