Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

iHeaven

Het is altijd een zwarte dag als de wereld een Mens met een Visie verliest... Gisteren overleed de mede-oprichter van Apple Steve Jobs, slechts 56 jaar oud, aan de gevolgen van kanker. Vandaag een eerbetoon aan hem op mijn blog, want een man die een elektronische gadget voor mij interessant en onmisbaar kon maken (mijn geliefde iPod)  moet een bijzondere man zijn geweest...
 


"No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet, death is the destination we all share. No one has ever escaped it, and that is how it should be, because death is very likely the single best invention of life. It's life's change agent. It clears out the old to make way for the new" (Steve Jobs, 2005)

1 opmerking:

  1. Tja ook ik had een beetje een vreemd gevoel toen ik het bericht hoorde. Op mijn afdeling waren we er druk mee maar de meeste "freubelaars" hoor je er niet over. En ja de Standford speech blijft natuurlijk heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!