Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Verdwaald in blogland...

Zowaar, daar is ie dan, mijn eerste blogpost is een feit! Nooit gedacht dat een digibeet als ik zich nog eens in blogland zou wagen... Maar ja, zeg nooit "nooit" en daar ben ik dus (na uren stoeien met de diashow van foto's die echt maar niet wil lukken ;-))
Het blog van Mejuffrouw B. zal de komende tijd nog wel wat verspijkerd worden, maar toch, zo'n regenachtige dinsdag in september is een prachtig moment voor een eerste post. Het liefst een beetje kleurrijk, zomers, met een knipoog vol heimwee (nu al!) naar de zon.
Daarom heb ik voor deze schatjes gekozen, het tweetal lieve, lente-achtige haasjes wat ik pasgeleden gehaakt heb. Het patroon heb ik van Freubelweb gehaald (geweldige uitvinding) en is gemaakt door Stephanie Jessica Lau. 


Een tweede stelletje is inmiddels in de maak, hopelijk zijn ze niet te bang uitgevallen. Hun nieuwe huisje wordt namelijk bij Margot en Jeroen en hun acht katten... Dat kan nog leuk worden ;-)


Fijne dinsdag,

SuuS & een pootje van Bailey

1 opmerking:

  1. ik kan niet wachten op onze nieuwe huisgenootjes! de eerste twee kaarten zijn af.....;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!